onsdag, maj 30, 2007

Vad gör dig kåt?

En rödkindad, enkel fråga. Berätta för dig själv vad du verkligen tänder på. Inte bara vad du förväntas tända på - bröst (inkl. vårta), rumpa, ben, hud, läppar, ögon, kuk, fitta, händer, mage, rygg, fötter, nacken, stövlar, lik, långt kort hår, intelligens, skratt, ärlighet, brunett, piska, pang på, klovar, svett, rep, kedjor, tungor, fingrar, anus, handflata mot panna, stryp, dildo, utomhus, bakifrån, upp och ner, sidledes, offentligt, lögner, manipulation, underkastelse, våld, blod, vätskor, bajs, kiss, spyor, solande småflickor, grannens katt, trekant, grupp, homo, långsamt, bi, dans, slicksug, smygtitta, cyber, telefon, nålar, korsett, rakat, missionären, 69, köksbord, gungmatta, bastu, föräldrasängen, asiatiskt, fett, blond, tvättstugetrosor, film, negerbarn, flaskhalsar, rakblad, massage, samtal, musik och en regnvåt veranda.

Här är nåt som jag går igång på: AK mot QQ.

4 kommentarer:

Klockan 3:28 em , Anonymous Anonym sa...

För mig själv? Nä, roligare är väl att göra en lsita här i din blogg?
Ok, here it goes:
Rutigt kjolstyg.

 
Klockan 11:20 em , Anonymous Anonym sa...

Jag tänder på mig på mig själv.

 
Klockan 8:41 em , Anonymous Anonym sa...

Jag blir jättekåt när jag kollar
på Madicken.
Varje kväll innan jag lägger mig,
så tar jag fram mina
Madicken-bilder och runkar till
dem.
SKÖÖÖÖÖNT.

 
Klockan 7:24 em , Anonymous Anonym sa...

Jag blir kåt på Tjorvens feta röv.

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida